Will you be extending the 3/31 deadline for ordering Access units since you can't handle the call volume?

  • 2
  • Question
  • Updated 4 months ago
Will you be extending the 3/31/2018 deadline to order Access units since your company is epically failing to support the calls? As of this morning, I can't even get your main line to pick up. I get alternating messages that the number is out of service and that you are having "system problems" and can't process the call.
Photo of Gary Diener

Gary Diener

  • 10 Posts
  • 1 Reply Like

Posted 5 months ago

  • 2
Photo of Ronald Wolfe

Ronald Wolfe

  • 14 Posts
  • 9 Reply Likes
im having the same problem they also dont respond to emails left 3 days ago or call back when put in the quoe
Photo of Jimbo

Jimbo

  • 28 Posts
  • 14 Reply Likes
Ditto.  I'm betting that due to the very obvious problems they're having - that they will honor our coupon codes after the deadline.  If they haven't made us really mad (and highly disappointed) already, that would completely throw them under the bus!
Photo of dawnd

dawnd

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes

Same here.  I waited on hold for over two hours yesterday and got hung up on when they closed at 5pm.  This was after I waited for a call-back for three hours.  This is ridiculous.  Do they only have one agent working?  I got up at 5am PT today to wait on hold again.  So far, I’ve moved up one place in line in 30 minutes.  I planned on buying $200 (upgrading two systems and adding components). Guess they don’t want my money. I have never had such poor experience with any other company!!!

Photo of Ronald Wolfe

Ronald Wolfe

  • 14 Posts
  • 9 Reply Likes
yea me to.  i am waiting now 4 days for reply to email first 2 phone #s listed on owners manual are out of service aftter waiting one time 45 minutes and 2nd time 1 hour and 55 minutes i opted for the call back option without losing place in line that was 4 days ago still not call back no way to contact them i even tried the return and warranty number . worst customer support i have ever seen from any company
Photo of Gary Diener

Gary Diener

  • 10 Posts
  • 1 Reply Like
The crazy thing is these problems getting through to them have been reported on this site for months. They have had plenty of time to get some temp workers in there. I'm starting to wonder if they are having financial difficulties and whether they will be around long enough to support the new hubs.
Photo of Dale

Dale

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes
Same issue here. Took time off from work to wait on hold for almost 2 hours. Was 3rd in queue so left my number. Throughout the day I tried an additional 17 times with no success (each time leaving my number)
Sure hope they honor this. 
Photo of AcuRite Rachell

AcuRite Rachell, Employee

  • 6411 Posts
  • 200 Reply Likes
Hello Dale,
We have emailed you at the email address associated with your community forum account. Please check your inbox.  Thank you.
Photo of AcuRite Rachell

AcuRite Rachell, Employee

  • 6411 Posts
  • 200 Reply Likes
Hello All,
We are very sorry for any inconvenience you have experienced trying to reach the AcuRite Support Team.  Due to the overwhelming response to the launch of the new AcuRite Access, our call volume has greatly increased. If you have sent an email, they are being answered in the order they were received. I can see most have you have successfully place an order for the AcuRite Access. We appreciate your patience. Thank you.