What happened to my order!!!! - Posting THIRD time

  • 1
  • Question
  • Updated 2 months ago
  • (Edited)
Asking 3rd time. Ur support phone number is Pathetic.

I placed an order for acurite access 2 days ago, my card got.charged 47.44 USD. my mail id ramkrisv@gmail.com

Simply no response is unacceptable
Photo of Ramakrishnan Venkatasubramanian

Ramakrishnan Venkatasubramanian

  • 11 Posts
  • 1 Reply Like
  • EXTREMELY FRUSTRATED

Posted 3 months ago

  • 1
Photo of AcuRite Rachell

AcuRite Rachell, Employee

  • 6179 Posts
  • 195 Reply Likes
Hello Ramakrishnan,

We are very sorry for any inconvenience you have experienced trying to reach the AcuRite Support Team.  Due to the overwhelming response to the launch of the new AcuRite Access, our call volume has greatly increased.  We see you have been in contact with the AcuRite Support Team regarding this issue. Please let us know if you have any other questions. Thank you.